FANDOM

"Mały gigant"
Mały gigant anime
Inaczej zwany

"Mały gigant"

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

21

Wzrost

ok 170 cm

Status profesjonalny
Zespół

Karasuno (kiedyś)

Pozycja

Atakujący

Numer

10 (w Karasuno)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 1

Anime

Odcinek 1

Galeria

"Mały gigant" był zawodnikiem klubu siatkówki w Liceum Karasuno i asem drużyny. Jest idolem Hinaty, który po zobaczeniu go w telewizji zaczął grać w piłkę siatkową.

WyglądEdytuj

Spojrzenie małego giganta

Pierwszy rzut na twarz "Małego giganta"

Jego obecny wygląd jest nieznany, ponieważ sylwetka "Małego giganta" jest przedstawiana tylko z czasów liceum. Będąc uczniem Karasuno był niewysokim w porównaniu do innych zawodników, ok 170 cm., chłopakiem o czarnych, kudłatych włosach. Twarz chłopaka i kształt jego szarych oczu przypominają Shōyō.

OsobowośćEdytuj

Saeko powiedziała, że był przystojnym, ale bardzo złośliwym chłopakiem o strasznym, "niesamowicie intensywnym", spojrzeniu. Jego całe ciało dawało poczucie wzniosłej pychy i pewności siebie z bycia asem zespołu, na którym bardzo polegano.

HistoriaEdytuj

W trakcie meczu treningowego na sali gimnastycznej Karasauno, gdy chłopak nie był jeszcze tak dobrym zawodnikiem, został zmieniony. Ostatecznie zespół przegrał mecz, a wściekły gracz wyszedł na korytarz, by po chwili uderzyć głową w szafkę.

Pod okiem "Ukaia z Karasuno" stał się zawodnikiem godnym miana asa drużyny. W tamtym czasie zespół dostał się na boisko narodowe wygrywając w eliminacjach z Shiratorizawa. Jeden z meczów był pokazywany w telewizji, a "Mały gigant" chwalony przez spikera.

UmiejętnościEdytuj

Jest powiedziane, że posiadał niesamowitą zdolność skakania.

"Mały gigant" od początku nie był dobrym zawodnikiem. Dopiero z biegiem czasu stał się asem zespołu dzięki ciężkiemu treningowi pod okiem trenera Ukaia.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj