FANDOM

Akinori Konoha
Akinori konoha anime
Kanji

木葉 秋紀

Romaji

Konoha Akinori

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

178.8 cm

Waga

65.9 kg

Urodziny

30. września

Status profesjonalny
Zespół

Fukurōdani

Pozycja

Przyjmujący

Numer

7

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 81

Galeria

Akinori Konoha (木葉 秋紀, Konoha Akinori) jest uczniem trzeciego roku w Akademii Fukurōdani i przyjmującym klubu siatkówki.

WyglądEdytuj

Konoha ma średniej długości jasne włosy, które są starannie ułożone. Pomiędzy oczami ma spuszczony ich większy kosmyk. Jego oczy są wąskie, a twarz nieco przypomina lisią. Na koszulce stroju drużynowego ma numer 7.

OsobowośćEdytuj

Chłopak wydaje się być miłą i tolerancyjną osobą. Pomimo tego, że prawie dostał silną zagrywką w głowę od Bokuto, to nic mu nie powiedział. Podobnie jak pozostali pociesza kapitana, gdy jest w złym humorze i chwali jego ataki.

FabułaEdytuj

Trening w grupie Akademii FukurōdaniEdytuj

Akademia FukurōdaniEdytuj

Konoha pierwszy raz pojawia się podczas rozmowy Takedy z Ukaiem o umiejętnościach zebranych drużyn.[1]

Liceum ShinzenEdytuj

Swój pierwszy mecz w Shinzen, Fukurōdani grają z Karasuno. Zespół wygrywa set.

W trakcie obozu zespół codziennie rozgrywa kilka innych meczów. Ostatniego dnia Konoha mówi, że Karasuno, z którymi rozgrywają kolejny mecz, są problematyczni. Podczas meczu meczu Hinata wykonuje zmyłkę i Konoha jest zły na Bokuto, gdy dowiaduje się, ze to on nauczył tego przeciwnika. W trakcie innej akcji udaje mu się odebrać silny atak Azumane. Gdy Kōtarō psuje zagrywkę, niewiele brakuje, by Konoha dostał od niego piłką w głowę. Po nieudanych atakach kapitana, domyśla się, że stanie się on przygnębiony. Chociaż drużyna rozpoczyna grę bez Kōtarō, to mecz nadal jest wyrównany. Gdy brakuje im jednego punktu do zwycięstwa, Konoha zostaje zablokowany przez Tsukishimę.[2] W trakcie kontrataku kolejnej akcji, zawodnicy pozwalają wykonać atak Bokuto. Po tym jak as zdobywa punkt, Konoha chwali go z innymi, by ten odzyskał poprzednią energię. Zadowoleni ze zwycięstwa gracze schodzą z boiska.

Popołudniu wszyscy spotykają się na barbecue, w trakcie którego razem z Komim chciałby podejść do Shimizu, jednak nagle odstraszają ich Nishinoya ze swoimi dwoma towarzyszami. Po posiłku i rozmowach, zespoły rozstają się w dobrych nastrojach.

UmiejętnościEdytuj

Siła
                      ☆           ☆           ☆
   2/5 Konoha wykres
Skok
                                            ☆
   4/5
Wytrzymałość
                                 ☆           ☆
   3/5
Intelekt
                                            ☆
   4/5
Technika
                                            ☆
   4/5
Szybkość
                                            ☆
   4/5

Umiejętności Konohy nie zostały dokładnie przedstawione, jednak widać, że jest bardzo dobrym przyjmującym, który z powodzeniem odbierze także silne ataki Azumane.[3]

CiekawostkiEdytuj

  • Ulubione jedzenie: Tatsuta-age z kurczakiem.
  • Obecne zmartwienie: Ostatnio ma wrażenie, że jeśli przyjrzysz się głupocie Bokuto pod innym kątem, to w sumie jest on pewnego rodzaju geniuszem i bardzo go to denerwuj.
  • Kanji 葉 (ha) w nazwisku chłopaka znaczy liść.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki