FANDOM

Haikyuu!!

Na plakacie w księgarni, mającym promować 8 tom mangi, który ukazał się 4 października, pojawiła się informacja o ekranizacji Haikyū!! Adaptacją zajmie się studio Production I.G, a emisja anime rozpocznie 6. kwietnia w sezonie wiosennym 2014r.![1]

47/2013 wydanie magazynu Weekly Shōnen Jump, w dodatku Haikyū-bu!!, podaje głosy dwóch głównych bohaterów. Hinacie głosu użyczy Ayumu Murase, a seiyū Kageyamy będzie Kaito Ishikawa.[2] W 51/2013 wydaniu magazynu pojawili się kolejni seiyū, którymi zostali Satoshi Hino - Daichi Sawamura, Miyu Irino - Kōshi Sugawara i Yū Hayashi - Ryūnosuke Tanaka.[3] Następny Haikyū-bu!! podaje kolejne głosy - Yū Nishinoya, libero zespołu, będzie miał głos Nobuhiko Okamoto, a głosu asowi Karasuno, Asahiemu Azumane użyczy Yoshimasa Hosoya. Seiyū Kouki Uchiyama i Souma Saito użyczą głosów Keiowi Tsukishimie i Tadashiemu Yamaguchiemu.[4]

W 17. dodatku do Jumpa, Haikyū-bu!! zostało podane, iż czołówką będzie "Imagination" zespołu SPYAIR. Tyłówką zaś zajmie się NICO Touches the Walls wykonując utwór "Tenchi Gaeshi".[5]

25 marca 2014 r. pojawia się informacja o tym, że amerykańska spółka Sentai Filmworks zlicencjonowała anime Haikyū!!. Sentai Filmworks jest jedną z najszybciej rozwijających się firm anime w Ameryce Północnej, produkujący serie jak Persona 4, Girls und Panzer, Devil Survivor 2, Bodacious Space Pirates, Majestic Prince i High School of the Dead, a także filmów takich jak Grobowiec Świetlików, K-ON! i Appleseed.[6]

Drugi sezon anime został potwierdzony w trakcie Jump Festa i w Weekly Shōnen Jump, razem z 139 rozdziałem Haikyū!! Pierwszy odcinek miał premierę w sezonie jesiennym 2015, 3. października. Pierwszy opening wykonał ponownie zespół SPYAIR, a ending tym razem grupa Galileo Galilei.

16/16 wydanie Weekly Shōnen Jump potwierdziło trzeci sezon anime, którego emisja rozpocznie się tej jesieni!!

GaleriaEdytuj

ZapowiedziEdytuj

Haikyuu!! PV00:49

Haikyuu!! PV

Pierwsze video promocyjne

Haikyuu!! PV200:30

Haikyuu!! PV2

Drugie video promocyjne

Haikyuu!! PV300:16

Haikyuu!! PV3

Trzecie video promocyjne

Haikyuu!! PV400:17

Haikyuu!! PV4

Czwarte video promocyjne

Haikyuu!! PV500:15

Haikyuu!! PV5

Piąte video promocyjne

Haikyuu!! PV600:31

Haikyuu!! PV6

Szóste video promocyjne

Haikyuu!! PV700:31

Haikyuu!! PV7

Siódme video promocyjne

Haikyuu!! PV801:04

Haikyuu!! PV8

Ósme video promocyjne

Projekty postaciEdytuj

Liceum KarasunoEdytuj

Liceum AobajōsaiEdytuj

Liceum NekomaEdytuj

Liceum Techniczne DateEdytuj

Akademia FukurōdaniEdytuj

Liceum Południowe WakutaniEdytuj

Liceum JōhzenjiEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

OdniesieniaEdytuj

  1. Animenews 22.09.2013
  2. Animenews 16.10.2013
  3. Animenews 13.11.2013
  4. Animenews 20.11.2013
  5. Animenews 13.02.2014
  6. Haikyū!! w Ameryce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki