FANDOM

Chaya
Chaya anime
Romaji

Chaya

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

180 cm

Status profesjonalny
Zespół

Tokonami

Pozycja

Środkowy

Numer

3

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 35

Galeria

Chaya (Chaya) jest uczniem trzeciego roku i środkowym drużyny siatkówki w Liceum Tokonami.

WyglądEdytuj

Chaya jest drugim, pod względem wzrostu, gracze klubu siatkówki. Chłopak ma krótkie, brązowe włosy, które są postawione do góry.

FabułaEdytuj

Członkowie klubu oglądają drabinkę drużyn rywalizujących w eliminacjach turnieju. Chaya mówi, że zespół z którym będą grać pierwszy mecz, jest "upadłym mistrzem". Po przyjściu kapitana zaczynają biegać wokół boiska, a chłopak rozmawia z Hayato o jego znajomym, który poszedł do szkoły będącej ich pierwszym przeciwnikiem.[1]

1. rundaEdytuj

Podczas pierwszej akcji meczu, Chaya i Ikejiri próbują zablokować atak Tanaki, jednak nie udaje im się to. Później chłopak ponownie wyskakuje do bloku, ale atak przeciwników jest zbyt silny i tracą kolejny punkt. Podobnie jest z krótką Hinaty, jednak przy jego ataku Chaya jest tak zaskoczony, że nawet nie wyskakuje do bloku. W trakcie drugiego czasu, chłopak stwierdza, że przeciwnicy wcale nie wyglądają na "upadłych mistrzów".[2] Gdy Hayato powtarza pod nosem słowa, które kiedyś powiedział mu kolega, Chaya przyznaje mu rację. W zespół wstępuje nowa wola walki, jednak różnica w umiejętnościach sprawia, że Tokonami przegrywają.

UmiejętnościEdytuj

Chaya jest jednym ze środkowych zespołu. Ataki chłopaka są w wstanie przebić się przez obronę przeciwników, ale nie pokazano, by bloki były równie skuteczne.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj