FANDOM

Gimnazjum Yukigaoka kontra
Gimnazjum Kitagawa Daīchi
Anime | Manga
Yukigaoka kontra kitagawa daichi.png
Typ Turniej Gimnazjalny
Zwycięzca Kitagawa Daīchi
Wynik meczu 2:0
Zespoły
Gimnazjum Yukigaoka Gimnazjum Kitagawa Daīchi
Grający skład
Gimnazjum Yukigaoka Shōyō Hinata

Yukitaka Izumi
Kōji Sekimukai
Suzuki
Kawashima
Mori

Gimnazjum Kitagawa Daīchi Tobio Kageyama

Yūtarō Kindaichi
Akira Kunimi

Nawigacja
Poprzedni Brak
Następny Brak

Gimnazjum Yukigaoka kontra Gimnazjum Kitagawa Daīchi to mecz Turnieju sportowego męskich gimnazjalnych drużyn siatkówki.

PrologEdytuj

Hinata, wspólnie z pozostałymi zawodnikami swojego zespołu, docierają na salę gimnastyczną. Pomimo jego pewności siebie, przed rozgrzewką ze zdenerwowania biegnie do toalety. W korytarzu spotyka kilku zawodników z drużyny rywali, śmiejących się z jego zespołu. Dołącza do nich Kageyama, który upomina drugorocznych i wdaje się z Hinatą w rozmowę. Poucza go na temat gry i potrzebnych umiejętności zawodników. Po chwili, gdy przerywa im Izumi, wracają na trwającą rozgrzewkę. W jej trakcie zespół Yukigaoka widzą jak dobra jest drużyna przeciwników i ich rozgrywający, chociaż nie potrafi dogadać się z kolegami. Sędzia gwiżdżąc wzywa do ustawienia i rozpoczęcia meczu.

MeczEdytuj

1. SetEdytuj

Drużyna gimnazjum Kitagawa Daīchi rozpoczynają mecz. Sekimukai odbiera piłkę i podaje do Izumiego, który wystawia ją Hinacie. Wysoki wyskok chłopaka zadziwia wszystkich, jednak zostaje zablokowany, a "Kitaichi" zdobywają punkt. Yukitaka natychmiast mówi do Shōyō, by się nie przejmował. Chłopak ignoruje to i przeprasza, że nie wykorzystał podania kolegi, ale następnym mu się uda. Pierwszy set kończy się wynikiem 25-5 dla zespołu Kitagawa Daichi.

2. SetEdytuj

W drugim secie Hinata nadal bardzo się stara i chociaż ponownie zostaje zablokowany, to wspierany przez kolegów nie traci woli walki. Po drugiej stronie siatki Kageyama nie potrafi dogadać się z zespołem. Chłopak wystawia kolejną piłkę i krzyczy na innego zawodnika, by wyskakiwał szybciej. Po tym jak jego koledzy z drużyny komentują jego zachowanie, on unosi się mówiąc, że nie biorą gry na poważnie.

Kawashima źle odebrał piłkę, jednak Hinata co sił biegnie, by ją podbić. Pomimo jego starań płka upada i przeciwnicy zdobywają punkt. Oznacza to dla nich również piłkę setową. Kawashima przeprasza i pyta Shōyō dlaczego tak bardzo się stara, jeżeli i tak nie mają szans na zwycięstwo. Chłopak nie jest zbyt pewny, ale w końcu odpowiada, że nie przegrali jeszcze. Jego odpowiedź zaskakuje także zawodników "Kitaichi", jednak Tobio go rozumie.

Niespodziewany atak hinaty w anime.png

Zaskakujący atak Hinaty

W trakcie kolejnego ataku Hinata przebija się przez obronę. Chociaż drużyna Yukigaoka i tak nie ma szans na wygraną, to Kageyama jest wściekły, że obrońcy nie starają się wystarczająco, przez co został im odebrany punkt.

Kolejny serw wykonuje Kōji i udaje mu się przebić piłkę przez siatkę, którą z powrotem przebija zawodnik "Kitaichi". Kawashima podaje do Izumiego, a ten próbuje wystawić piłkę Hinacie, ale ta prześlizgując mu się po palcach leci za jego plecy. Chociaż początkowo nikogo tam nie ma, jak zauważa Kageyama, to Shōyō w szybkim tempie pokonuje tą odległość i atakuje. Zaskakuje tym nie jedną osobę, ale piłka ląduje za linią boiska, na aut. Sędzia odgwizduje punkt i koniec meczu, co oznacza zwycięstwo gimnazjum Kitagawa Daīchi.

NastępstwaEdytuj

Obie drużyny zaczynają ustawiać się na linii. Kageyama myśli o niesamowitym wyskoku Hinaty, który wykonał z trudnej pozycji. Shōyō stoi nieruchomo na boisku, dlatego Yukitaka zwraca mu uwagę, że muszą się ustawić. Stojący po drugiej stronie siatki Tobio pyta go co robił przez 3 lata, na co chłopak nie odpowiada. Wszyscy idą, by ustawić się na linii.

Wychodząc z budynku, Kōji próbuje pocieszyć Shōyō mówiąc, że mieli pecha trafiając na takich przeciwników. Chłopak odpowiada, że siła przeciwnika nie jest ważna, a to kim jest się na końcu, wygranym czy przegranym. Po tym biegnie do opuszczających budynek zawodników Kitagawa Daīchi i mówi Kageyamie, że "zrzuci z tronu" "króla", oraz to on będzie stał najdłużej na boisku. Tobio odpowiada, że najpierw musi stać się silniejszy, bo tylko silni pozostają na boisku. Obaj patrzą na siebie przez chwilę, po czym Kageyama odchodzi. Hinata dziękuje swojej drużynie za pomoc i postanawia jeszcze więcej trenować.

OdniesieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki