FANDOM

Koszmar Tanaki-senpaiaEdytuj

Koszmar Tanaki-senpaia (田中せんぱいの悪夢, Tanaka-senpai no Akumu) jest rozdziałem specjalnym z 2. tomu.

StreszczenieEdytuj

Tanaka przychodzi przed piątą rano na salę gimnastyczną, na której ćwiczy z Hinatą i Kageyamą przed meczem 3 na 3. Chłopak cieszy się z tego jaki jest niesamowity, ponieważ pojawił się wcześniej niż pierwszoroczni. Ku jego zaskoczeniu ta dwójka już trenuje i jak się okazuje, od godziny. Następnego dnia niewyspany Ryūnosuke przychodzi o czwartej, jednak Shōyō i Tobio przyjechali kolejną godzinę wcześniej. Tego samego dnia, wieczorem, chłopak słyszy dziwne dźwięki dochodzące z zewnątrz sali gimnastycznej. Gdy sprawdza skąd dochodzą, widzi pierwszorocznych rozkładających śpiwory, ponieważ postanowili nocować na miejscu.

Wszystko okazuje się złym snem Tanaki. Chłopak opowiada go Sugawarze tłumacząc dlaczego zaspał na poranny trening.

Bitwa na przerwie obiadowejEdytuj

Bitwa na przerwie obiadowej to rozdział specjalny, który ukazał się w Jump NEXT.

StreszczenieEdytuj

Ryūnosuke i stają naprzeciw siebie w czasie przerwy obiadowej. Przed nimi, na stole, leży ostatnia kanapka, o którą mają zamiar rywalizować. Chłopacy rzucają się w jej stronę jednocześni i jednocześnie jej dotykają, jednak ta wylatuje w powietrze. Lądując na ziemi, w ostatniej chwili Tanaka i Nishinoya łapią ją zanim upadła. Obaj podnoszą wzrok, gdzie stoją przed nimi dwie dziewczyny i w tej chwili zawiewa wiatr podwiewając im spódniczki. Chłopacy upuszczają kanapkę ciesząc się z widoku, jednak kończy się to dla nich poobijanymi twarzami. Mimo tego są bardzo zadowoleni i postanawiają to powtórzyć, zachęcając także Kōshiego. Kanapkę kupuje Hinata.

Odpowiedz! Ennoshita-senpai!Edytuj

Odpowiedz! Ennoshita-senpai!

StreszczenieEdytuj

Ennoshita pomaga nieść Shimizu kartony, co zauważają Tanaka i Nishinoya. Później obaj wpadają do klubowej szatni, gdzie Chikara już jest. Chłopak widząc ich zachowanie myśli, że są źli, więc tłumaczy im, że pomógł dziewczynie, ponieważ akurat przechodził obok. Yū i Ryūnosuke padają na kolana prosząc, by kolega nauczył ich rozmawiać z Kiyoko w sposób, który nie będzie jej denerwował. Ennoshita jest zaskoczony tym i prosi, żeby więcej przed nim nie klękali.

Powrót sytuacji z koszulkąEdytuj

Powrót sytuacji z koszulką (Tシャツ裏事情, T SHAATSU Ura Jijou) jest dodatkowym rozdziałem 3. tomu.

Kageyama-kun z 3-ciej klasyEdytuj

Kageyama-kun z 3-ciej klasy

Żelazna ściana zostanie wzniesiona kolejny razEdytuj

Żelazna ściana zostanie wzniesiona kolejny raz (銑壁は何度でも築かれる)

Historia pudingowej głowyEdytuj

Historia pudingowej głowy ("プリヘッド物語", PURINHEDDO Monogatari) jest rozdziałem specjalnym z 4. tomu.

Extra rozdział Haikyū!!Edytuj

Extra rozdział Haikyū!! (ハイキュー‼ 番外編, Haikyū!! Bangaihen) jest dodatkowym rozdziałem 6. tomu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki