FANDOM

Haruki Komi
Haruki komi anime
Kanji

小見 春樹

Romaji

Komi Haruki

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

164.7 cm

Waga

60.5 kg

Urodziny

23. stycznia

Status profesjonalny
Zespół

Fukurōdani

Pozycja

Libero

Numer

11

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 81

Galeria

Haruki Komi (小見 春樹, Komi Haruki) jest uczniem trzeciego roku akademii Fukurōdani i libero drużyny.

WyglądEdytuj

Komi jest najniższym chłopakiem w zespole. Chłopak na czubku głowy ma dłuższe włosy, które nieco przypominają gniazdo przez to, że pozostałe są krótko ostrzyżone. Jest drobnej postury, ale daje mu to przewagę jako libero.

OsobowośćEdytuj

Chłopak wydaje się być towarzyski, głośny, energiczny i wesoły, podobnie jak Kōtarō, z którym razem bardzo cieszą się ze zwycięstw. Podobnie jak kapitan bardzo też wczuwa się w grę. Komi, jak pozostali członkowie drużyny, jest przyzwyczajony do kryzysów ich asa, dlatego wspiera go w takich momentach na boisku. W dodatku libero nie boi się powiedzieć tego, co aktualnie chodzi mu po głowie.

FabułaEdytuj

Trening w grupie Akademii FukurōdaniEdytuj

Akademia FukurōdaniEdytuj

Pierwszy raz Komi zostaje pokazany, gdy Ukai opowiada Takedzie o zespołach, z którymi grają.[1]

Liceum ShinzenEdytuj

W drugiej części treningu grupy, Fukurōdani grają pierwszy mecz z Karasuno. W trakcie meczu, podczas zagrywki Asahiego, chłopak szybko reaguje uchylając się przed piłką, która wyszła poza boisko.[2] Po wygranej cieszy się razem z Bokuto.

Ostatniego dnia obozu, przed meczem z Karasuno, Komi przytakuje kolegom, że przeciwnicy są problematyczni ponieważ nigdy nie wiadomo co zrobią. Po gwizdku rozpoczynającym mecz, chłopak przyjmuje silną zagrywkę Azumane. Później jest zły na Bokuto, że nauczył Hinatę wykonywać zmyłkę, co przeciwnik efektywnie wykorzystał przy pierwszej okazji. Podczas gdy wystawia piłką Asahiemu, Komi jest pod wrażeniem kombinacji graczy i tego jak bardzo zmienili się w ciągu tygodnia.[3] Po nieudanej zagrywce Kōtarō, natychmiast idzie do asa, by go wesprzeć. Chwilę później Bokuto psuje atak i Komi domyśla się, że u asa uaktywnia się "tryb przygnębienia". Razem z pozostałymi zawodnikami robi wszystko, by odzyskać przewagę nad Karasuno i utrzymać poziom gry. Przy nadarzającej się okazji koledzy pocieszają asa. Fukurōdani prowadzą jednym punktem, jednak piłka należy do przeciwników. Komi z powodzeniem odbiera zagrywkę gracza Karasuno, by pozostali stworzyli okazję dla ataku Kōtarō, który zdobywa ostateczny punkt. Zespół odnosi kolejne zwycięstwo. Po ataku asa chłopak chwali go razem z innym, by odzyskał dobry nastrój. Szybko im się to udaje, więc drużyna schodzi z boiska.

W trakcie popołudniowego barbecue Komi i Konoha chcą podejść do Shimizu, jednak rezygnują gdy zauważają dziwnie patrzących Nishinoyę, Tanakę i Yamamoto. Po zakończeniu spotkania zespoły żegnają się, by wrócić do swoich szkół.

UmiejętnościEdytuj

Siła
                                 ☆           ☆
   3/5 Komi wykres
Skok
                                            ☆
   4/5
Wytrzymałość
                                            
   5/5
Intelekt
                                 ☆           ☆
   3/5
Technika
                                 ☆           ☆
   3/5
Szybkość
                                            ☆
   4/5

Ogółem: 21/30

Komi jest libero jednej z najlepszych drużyn Tokio, co świadczy o tym, że jego umiejętności są na wysokim poziomie. W meczu z Karasuno można zauważyć, że posiada dobrym refleks. Chłopak bardzo szybko reaguje, by z powodzeniem przyjmować ataki zatrzymane przez blok.

CiekawostkiEdytuj

  • Ulubione jedzenie: Głęboko smażone panierowane krewetki.
  • Obecne zmartwienie: Nie ma czasu żeby zdrzemnąć się po lunchu.
  • Kanji 小 (ko) w jego nazwisku oznacza mały.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki