FANDOM

Kōji Sekimukai
Koji sekimukai anime
Kanji

關向幸治

Romaji

Sekimukai Kouji

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

15

Status profesjonalny
Zespół

Yukigaoka (kiedyś)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 1

Anime

Odcinek 1

Seiyū
Vomic

Eiji Takeuchi

Anime

Seigo Yokota

Galeria

Kōji Sekimukai (關向幸治, Sekimukai Kouji) był kolegą Hinaty w gimnazjum Yukigaoka. Należał do klubu piłki nożnej.

WyglądEdytuj

Sekimukai

Kōji ma krótkie, czarne włosy, które sterczą w różne strony i krótką grzywkę. Jego oczy są również czarne. W klubie piłki nożnej numerem jego stroju drużynowego było 10, a podczas meczu piłki siatkowej 5.

OsobowośćEdytuj

Pomimo tego, że wydawał się raczej spokojnym chłopakiem to był trochę porywczy. Chciał kłócić się z Kageyamą, gdy zaczepił Hinatę po meczu, ale Izumi go powstrzymał. Poza tym jest pomocny i wspiera kolegów.

HistoriaEdytuj

Pewnego razu chłopak siedział przy boisku piłki nożnej razem z Shōyō. Stwierdził, że chociaż kolega nie może wziąć udziału w meczu, to dużo trenuje. Hinata odpowiedział mu, że zrobi to, gdy zbierze wystarczająco dużo osób i zaproponował przyłączenie się koledze, jednak Sekimukai odmówił.

Kōji, razem z Shōyō, Yukitaką i trzema pierwszoklasistami, weszli na trybuny sali gimnastycznej, na której mieli rozegrać mecz. Chłopak dziwił się podekscytowaniu Hinaty i powiedział, że skoro ich zaciągnął na turniej to powinien wyjaśnić co mają robić. Był zaskoczony, gdy ten mówił o wygranej, a gdy im podziękował za dołączenie, poczuł się niezręcznie.[1]

Przed rozgrzewką zaczął się denerwować i panikować. Widząc zespół, który był ich przeciwnikami, stał się jeszcze bardziej nerwowy, ale pewność siebie Shōyō, zmieniła jego nastawienie. W trakcie rozgrzewki Kōji zapytał Yukitakę o to kim jest rozgrywający. Widzieli jak dobry był zawodnik na tej pozycji przeciwnej drużyny, jednak dostrzegli także, że nie potrafi pracować z zespołem.

Po gwizdku sędziego obie drużyny ustawiły się, a chłopaka zaczął boleć żołądek ze zdenerwowania. Mecz rozpoczął serw zawodnika zespołu Kitagawa Daīchi, który Kōji odebrał, jednocześnie się przewracając.[2] W takcie trwania całego meczu Sekimukai starał się jak mógł i wspierał się z kolegami.

Mimo wszystko mecz zakończył się zwycięstwem ich przeciwników. Kōji stał z Yukitaką, który zwrócił uwagę Shōyō, że muszą się ustawić. Chciał stanąć w obronie kolegi, gdy został zaczepiony przez Kageyamę, ale powstrzymał go Izumi.[3]

Po wyjściu z budynku Sekimukai stwierdzi, że po prostu mieli pecha trafiając na takich przeciwników i nic nie mogli zrobić.[4] Jeszcze raz zawstydził się podziękowaniami Hinaty.

Do zakończenia gimnazjum koledzy spędzali wspólnie czas.

FabułaEdytuj

Eliminacje Turnieju WiosennegoEdytuj

FinałEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Kōji należał do klubu piłki nożnej, więc jego umiejętności gry w siatkówkę były niewielkie. Podczas meczu zajmował pozycję przyjmującego i potrafił odebrać piłki zawodników Kitagawa Daīchi, którzy byli faworytami mistrzostw.

RelacjeEdytuj

Shouyou kouji yukitaka

Yukitaka, Shōyō i Kōji

Shōyō Hinata i Yukitaka IzumiEdytuj

Chłopcy należeli do różnych klubów, ale bardzo się przyjaźnili i pomagali sobie. Chociaż Kōji nie chciał dołączyć do klubu piłki siatkowej, to zgodził się wziąć udział w turnieju, żeby Shōyō mógł zagrać mecz. Podczas jego trwania wszyscy się wspierali. Izumi potrafił uspokoić Kōjiego, gdy zaszła taka potrzeba.

OdniesieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki