FANDOM

HinataS Ten artykuł jest w edycji i ktoś właśnie zrobił sobie przerwę.
Aby zapobiec konfliktom edycji poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony.
W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Rui05.
Liceum Aobajōsai
kontra Liceum Karasuno
Anime | Manga
Aobajosai kontra karasuno międzylicealny anime
Typ Turniej Międzylicealny
Zwycięzca Aobajōsai
Wynik meczu 2:1
Zespoły
Liceum Aobajōsai Liceum Karasuno
Grający skład
Liceum Aobajōsai Hajime Iwaizumi

Tōru Oikawa
Matsukawa
Hanamaki
Watari
Yutarō Kindaichi
Akira Kunimi

Liceum Karasuno Daichi Sawamura

Asahi Azumane
Ryūnosuke Tanaka
Yū Nishinoya
Tobio Kageyama
Shōyō Hinata
Kei Tsukishima
Koushi Sugawara
Tadashi Yamaguchi

Nawigacja
Poprzedni Aobajōsai kontra Ōmisaki
Następny Aobajōsai kontra Shiratorizawa

Liceum Aobajousai kontra Liceum Karasuno to mecz 3. rundy turnieju Międzylicealnego

PrologEdytuj

Przed rozgrzewką kapitanowie obu drużyn uściskają sobie dłonie życząc powodzenia. Trybuny są pełne dopingujących Oikawę dziewcząt, co irytuje Tanakę, który oświadcza, że nie ma zamiaru przegrać. Sawamura przekazuje trenerowi, że pierwszy serw należy do nich.

Rozpoczyna się oficjalna rozgrzewka. Na trybunach Takinoue rozmawia z Shimadą o jego "uczniu". Karasuno, za radą Sugawary, rozgrzewają się wśród okrzyków, by nie wyglądało jakby na boisku był tylko zespół Seijō. Po drugiej stronie siatki Toru interesuje się każdym z zawodników, co według Takedy tworzy dobrą atmosferę w ich zespole.[1] Po zakończeniu rozgrzewki gwizdek sędziego wzywa graczy do ustawienia się na linii. Drużyny życzą sobie dobrej gry.

Przechodząc przy siatce Oikawa zaczepia Kageyamę, mówiąc, że ma zamiar pokonać "geniusza rozgrywającego". Jego odpowiedź zagłusza Hinata krzycząc, że nie przegrają. Po uciszeniu Shōyō, Tobio powtarza to samo.[2] Z boku boiska, Takeda kieruje w stronę zespołu kilka słów zagrzewających ich do walki, a Irihata udziela ostatnich wskazówek. Obie drużyny zajmują swoje pozycje.

MeczEdytuj

1. SetEdytuj

Mecz rozpoczyna się serwem Tsukishimy, który odbiera Kunimi. Seijō szybko przechodzą do ataku i Tōru zdobywa pierwszy punkt meczu, czym zaskakują wszystkich. Chłopak zwraca się do zawodników Karasuno, by zachowali czujność, ponieważ następnym razem również użyje takiego ataku. Zagrywa Matsukawa, piłkę odbiera Daichi i podaje do Tobio, który wystawia ją Hinacie, jednak ścięta leci prosto do libero. Oikawa wyskakuje, zmylając obrońców Karasuno pozycją do ataku, podaje piłkę do Iwaizumiego, który zdobywa drugi punkt. Hinata i Tanaka nie są zadowoleni, więc kapitan mówi im, że nie przegrają, pomimo wspaniałości Oikawy. Kolejny serw Matsukawy odbiera Nishinoya. Shōyō i Ryūnosuke szykują się do ataku, a za Hinatą dodatkowo kryje się Asahi. Chłopak przygotowuje się do skoku, ale zauważa, że Kageyama ma zamiar zrobić coś innego. Tobio dłonią przerzuca piłkę przez siatkę i zdobywa punkt mówiąc do Toru to samo, co usłyszał wcześniej od niego. Oikawa jest wyraźnie zirytowany.[3]

Kolej na serwy Kageyamy, jednak chłopak myśląc o silnych serwach Tōru, uderza zbyt mocno i piłka wylatuje poza boisko. Karasuno przygotowują się, ponieważ z zespołu Seijō zagrywa Oikawa. Wydaje się, że piłka leci prosto do libero, jednak skręca przed nim. to zauważa i szybko reaguje, przesuwając się w bok odbiera piłkę. Pod czujnym okiem Tōru i Yūtarō, Tobio rozgląda się komu wystawić piłkę. Zmyla Kindaichiego spojrzeniem w bok, a jego wybór pada na Shōyō i chłopak zdobywa punkt. Keishin uważa, że kapitan Seijō umyślnie zagrał do ich libero, ponieważ gdyby chłopak nie odebrał piłki osłabiłoby to morale drużyny. Yūtarō przeprasza Tōru, że dał się zmylić, na co chłopak odpowiada, że niedługo i tak znajdzie sposób na szybki atak Karasuno. Dodaje, by się nie przejmował i po porostu skakał.

Następny serwuje Tanaka, a Watari odbiera. Oikawa wystawia wysoko piłkę Yūtarō, który przebija ją tuż nad dłońmi Hinaty, zaskakując nie tylko jego.[4] Daichi zastanawia się czy zawodnik Seijō wyskoczył wyżej niż podczas meczu towarzyskiego. Nie jest pewny czy tak bardzo poprawił siłę skoków, czy to była tylko jego wyobraźnia.

Mecz trwa, a Toru dalej obserwuje Shōyō. W momencie, gdy chłopak krzyczy "wyślij ją", Tobio podaje do Asahiego, na którego drodze staje Kunimi, ale i tak udaje mu się zdobyć punkt. Oikawa przypomina sobie mecz Karasuno, który oglądał na płycie i jeszcze raz analizuje wszystko, by w końcu odkryć kiedy Kageyama i Hinata użyją swojego szybkiego ataku. Kapitan prosi trenera o wykorzystanie pierwszego "czasu" i przekazuje zawodnikom, i trenerowi informacje.[5] Udziela im również wskazówek jak mają się zachować podczas dalszej gry.

Tobio domyśla się, że Toru odkrył ich sygnał. Tanaka pociesza mówiąc, by się nie przejmował, a Shōyō mimo wszystko jest "wabikiem". Yū wspomina, że w gimnazjum grał przeciwko Oikawie, ale wtedy jego serwy jeszcze nie były takie idealne. Dodaje, że skoro Seijō są w czwórce najsilniejszych szkół, to posiadają coś więcej niż tylko umiejętności ich kapitana.[6]

2. SetEdytuj

3. SetEdytuj

NastępstwaEdytuj

OdniesieniaEdytuj

  1. Manga Haikyuu!!: Rozdział 49, strony 5-6
  2. Manga Haikyuu!!: Rozdział 49, strona 8