FANDOM

Liceum Karasuno
kontra Liceum Nekoma
Karasuno kontra nekoma treningowy gaf anime
Typ Treningowy
Zwycięzca Nekoma
Wynik meczu 25:18
Zespoły
Liceum Karasuno Liceum Nekoma
Grający skład
Liceum Karasuno Daichi Sawamura

Asahi Azumane
Ryūnosuke Tanaka
Yū Nishinoya
Tobio Kageyama
Shōyō Hinata
Kei Tsukishima

Liceum Nekoma Tetsurō Kuroo

Kenma Kozume
Lev Haiba
Taketora Yamamoto
Shouhei Fukunaga
Nobuyuki Kai
Morisuke Yaku

Nawigacja
Poprzedni Brak
Następny Fukurōdani kontra Karasuno

Liceum Karasuno kontra Liceum Nekoma to mecz treningowy w Grupie Akademii Fukurōdani. Mecz jest rozgrywany drugiego dnia pobytu drużyny Karasuno w Tokio w Akademii Fukurodani.

MeczEdytuj

Po szybkiej krótkiej Karasuno prowadzą jednym punktem. Hinata przypomina sobie słowa Haiba, że asem jest ten, który zdobywa więcej punktów. Chłopak wyskakuje do kolejnego ataku, ale zostaje zablokowany przez środkowego Nekomy. Zawodnicy cieszą się, że Lev tak szybko poradził sobie z dziwacznym atakiem Shōyō i Tobio. Ukai stwierdza, że Nekoma są lepsi niż ostatnim razem, a wzrost i szybki refleks ich nowego gracza jest niesamowity.[1]

Haiba wykonuje gest dłonią zapraszając Hinatę do kolejnych prób. Kageyama przekazuje koledze, że od tej pory będą używać częściej zwykłych krótkich. Kozume domyśla się tego i rodzi Levowi, by przestawił się na "czytanie bloku". W trakcie kolejnej akcji Haiba czeka w gotowości, a gdy widzi dokąd podaje Kageyama, wyskakuje wybijając atak Asahiego.[2] Nekoma kontratakują i zdobywają punkt.

Keishin wykorzystuje czas, mówiąc, by Kageyama wykorzystywał bardziej Azumane i Tanakę do ataku, jednak nie jest pewny czy dobrze robi. Shōyō staje się bardzo podekscytowany starciem z silnymi przeciwnikami.

Hinata i azumane wyskakują razem do piłki

Asahi i Shōyō skaczą do wystawionej piłki

Zespoły wracają do gry. Taketora ścina piłkę, ale Tobio udaje się ją odebrać. Daichi wystawia Asahiemu i chłopak wyskakuje, ale niespodziewanie do piłki skacze także Shōyō. Obaj zderzają się w powietrzu, a Hinata odbijając się od kolegi upada na boisko.[3] Chłopak natychmiast przeprasza i tłumaczy, że to dlatego, bo patrzył tylko na piłkę. Trener i Kageyama są wściekli na niego, po czym Keishin stwierdza, że chociaż było to nieświadomie, to wyglądało jakby Shouyou próbował ukraść wystawienie do asa. Hinata podchodzi do Kageyamy i mówi mu, że chce przestać uderzać szybką krótką z zamkniętymi oczami, ponieważ nie może cały czas tylko umożliwiać mu to. Chłopak odpowiada, że jeżeli Shōyō chce zacząć to natychmiast, to nie będzie wystawiał mu piłki, skoro i tak jej nie uderzy.[4][5]

Hitoka zauważa, że relacje między Hinatą a Kageyamą zrobiły się dość dziwne. Kiyoko dodaje, że to nie tylko między nimi, ale również pozostali stali się spięci przez kolizję Shōyō i Asahiego. Pomimo starań Karasuno, zespół przegrywa i mecz kończy się wynikiem 25:18.[6]

NastępstwaEdytuj

Podczas wykonywania padu, Azumane myśli o zderzeniu z Hinatą. Takeda uśmiechając się mówi do członków Karasuno, że są najsłabszym zespołem, jednak mogą się uczyć od swoich przeciwników i wypełnić luki w umiejętnościach rozwijając się. Razem obserwują mecze pozostałych drużyn, a Kageyama, Hinata i Sugawara wychodzą porozmawiać o decyzji ich wabika. Obaj rozgrywający uważają, że "dziwaczna krótka" jest wystarczająco dobra i nie ma konieczności jej poprawiać.[7] Tobio odchodzi i zastępuje go Keishin, który próbuje porozmawiać o tym z Shōyō. Trener postanawia, podczas pozostałych meczów, zastąpić chłopaka na boisku Naritą.[8]

OdniesieniaEdytuj

  1. Manga Haikyū!!: Rozdział 80, strony 7-8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki