FANDOM

Noboru Akimiya
Noboru akimiya anime.png
Kanji

秋宮 昇

Romaji

Akimiya Noboru

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Status profesjonalny
Zespół

Ōgiminami (kiedyś)

Numer

1 (kiedyś)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 100

Anime

Odcinek 12, 2. sezon

Galeria

Noboru Akimiya (秋宮 昇, Akimiya Noboru) jest uczniem trzeciego roku Liceum Ōgiminami, który był kapitanem drużyny piłki siatkowej.

WyglądEdytuj

Akimiya ma krótkie, czarne włosy z trzema grubszymi kosmykami na czubku głowy, które odstają ku górze. Chłopak ma krótką grzywkę i okrągłe oczy. Jako gracz zespołu nosił koszulkę z numerem 1.

OsobowośćEdytuj

Chłopak posiada duży zapał i wolę walki, którymi próbuje zarazić członków drużyny Ōgiminami. Mówi szczerze co sądzi, chociaż wie, że może to rozgniewać pozostałych. Czasem boi się kolegów, ale nie cofa swoich słów. Po przegranej z Shiratorizawa, Noboru cierpiał najbardziej, jednak ukrywał to przed zespołem, dopóki nie został sam.

FabułaEdytuj

Noboru walczy o piłkę.png

Noboru walczy o ostatnią piłkę

W meczu z Shiratorizawa, Noboru wyskakuje chcąc zablokować atak Ushijimy, jednak nie udaje mu się to. Zespół wykorzystuje przerwę, w trakcie której chłopak próbuje podnieść graczy na duchu. Po wznowieniu gry, gdy Towada rezygnuje z krycia piłki, Akimiya rusza szybko, by ją odebrać. Mimo próby, piłka ląduje tuż przed nim i Ōgiminami przegrywają dużą różnicą punktów.[1]

W szkole Noboru dziękuje pozostałym za obecność w drużynie, ponieważ dzięki temu mogli zagrać. Później, chłopak płacze w szatni z powodu przegranej.

Eliminacje Turnieju WiosennegoEdytuj

Akimiya przychodzi obejrzeć mecz Ōgiminami z Karasuno. Z trybun, na swój sposób chłopak próbuje wesprzeć graczy. Najpierw przynosi to zły efekt, jednak w końcu jego słowa rozbudzają wolę walki w zawodnikach.

Noboru obserwuje mecz, a po jego zakończeniu idzie spotkać się z drużyną. Chłopak mówi kolegom, że dobrze się spisali i frustracja z przegranej, którą czują, jest naturalna. Dodaje, że gdy ktoś odczuwa frustrację, ale po kilku dniach ona zniknie, to taki gracz nigdy nie stanie się silniejszy. Akimiya mówi, by ciężko pracowali i odchodzi, gdy zawodnicy dziękują mu za wszystko.[2]

UmiejętnościEdytuj

Siła
                      ☆           ☆           ☆
   2/5 Akimiya wykres.png
Skok
                                 ☆           ☆
   3/5
Wytrzymałość
                      ☆           ☆           ☆
   2/5
Intelekt
                                 ☆           ☆
   3/5
Technika
                                 ☆           ☆
   3/5
Szybkość
                                 ☆           ☆
   3/5

CytatyEdytuj

...To wasza walka, więc to jak ją rozegracie, jest waszą sprawą. Jednak, powiem wam jedną rzecz! "Bycie poważnym" w tym, "bycie szalonym" w tym i "danie z siebie wszystkiego temu"... nie ma w nich niczego złego!!!

— Noboru do drużyny Ōgiminami [3]

...Ale każdy, kto zapomni to uczucie frustracji w przeciągu kilku dni, nigdy nie stanie się silniejszy...!!

— Noboru do drużyny Ōgiminami [4]

OdniesieniaEdytuj

  3. Manga Haikyū!!: Rozdział 100, strony 16-17

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki