FANDOM

Tamagawa
Tamagawa anime
Romaji

Tamagawa

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

175 cm.

Status profesjonalny
Zespół

Tokonami

Pozycja

Przyjmujący

Numer

5

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 35

Galeria

Tamagawa (Tamagawa) jest trzeciorocznym liceum Tokonami i przyjmującym drużyny piłki siatkowej.

WyglądEdytuj

Tamagawa jest średniego wzrostu chłopakiem. Ma krótkie, czarne włosy z dłuższą grzywką zaczesaną w prawą stronę. Na koszulce stroju drużynowego ma numer 5.

OsobowośćEdytuj

Chłopak jest wyraźnym optymistą, który mimo nieznajomości umiejętności rywali i opierając się na plotkach, już przed meczem wierzy w wygraną. Ma także silną wolę walki i mimo tego, że zdaje sobie sprawę z własnych słabości, postanawia grać dając z siebie wszystko.

FabułaEdytuj

Jeden z członków kubu przynosi drabinkę drużyn rywalizujących w eliminacjach turnieju. Gdy okazuje się, że będą grać z zespołem zwanym "upadłymi mistrzami", Tamagawa cieszy się, że może będą w stanie wygrać 1 rundę. Chwilę później wracają do treningu.[1]

1. rundaEdytuj

W trakcie meczu z Karasuno, Tamagawa przyjmuje piłkę z zagrywki, jednak atak jego kolegi jest nieskuteczny. Podobnie jest podczas innych akcji i przewaga rywali rośnie. Gdy trener wykorzystuje drugi czas, chłopak mówi, że Karasuno są na całkiem innym poziomie. Po słowach kolegi, Tamagawa z innymi stwierdza, że nadal mają szansę wygrać, a niektóre ataki przeciwników także nie są udane.[2] Mimo prób drużyna przegrywa.

OdniesieniaEdytuj

  2. Manga Haikyū!!: Rozdział 35, strony 3-4

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki