FANDOM

Tatsuki Washio
Washio
Kanji

鷲尾 辰生

Romaji

Washio Tatsuki

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

187.8 cm

Waga

80.5

Urodziny

29. sierpnia

Status profesjonalny
Zespół

Fukurōdani

Pozycja

Środkowy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 81

Galeria

Tatsuki Washio (鷲尾 辰生, Washio Tatsuki) jest trzeciorocznym Akademii Fukurōdani i środkowym drużyny siatkówki.

WyglądEdytuj

Washio jest drugim najwyższym zawodnikiem w zespole Fukurōdani. Chłopak ma krótkie, czarne włosy, które są zaczesane do góry. Rysy jego twarzy są ostre, a oczy przymrużone, co nadaje mu nieco groźny wygląd.

OsobowośćEdytuj

Chłopak nie wyróżnia się i nie wydaje się, by miał jakieś szczególne cechy osobowości. Jego chęć pomocy Yachi pokazuje, że jest miły i uczynny.

FabułaEdytuj

Trening w grupie Akademii FukurōdaniEdytuj

Akademia FukurōdaniEdytuj

Washio pojawia się przez chwilę, gdy Ukai i Takeda rozmawiają o innych drużynach uczestniczących w obozie treningowym. Razem z Akaashim ignoruje zapał kapitana.[1]

Liceum ShinzenEdytuj

Pierwszy mecz, podczas obozu w Liceum Shinzen, zespół rozgrywa z Karasuno. W jego trakcie Washio jest zdziwiony nieudaną próbą wystawy Kageyamy.

W ostatnim meczu, Fukurōdani prowadzą wyrównaną grę z Karsuno. Washio wykonuje atak, jednak Nishinoya odbiera piłkę. Później na drodze chłopaka staje Hinata, który blokuje jego atak. Po tym jak Bokuto psuje atak, Washio jest zdziwiony, że "stan przygnębienia" asa nastąpił tak szybko. Drużyna musi grać bez asa, jednak to wcale ich nie osłabia. Ostatecznie Fukurōdani wygrywają mecz.

Podczas popołudniowego barbecue, Washio z kilkoma innymi graczami, zaczepia Yachi proponując jej herbatę. Po spotkaniu zespoły rozstają się, by wrócić do swoich miast.

UmiejętnościEdytuj

Siła
                                            ☆
   4/5 Washio wykres
Skok
                                 ☆           ☆
   3/5
Wytrzymałość
                                            ☆
   4/5
Intelekt
                                            ☆
   4/5
Technika
                                            ☆
   4/5
Szybkość
                                 ☆           ☆
   3/5

Washio jest środkowym drużyny. Chociaż jego umiejętności nie zostały przedstawione, to w trakcie ostatniego meczu z Karasuno widać, że jego skoki są wysokie, a przebicia silne.

CiekawostkiEdytuj

  • Ulubione jedzenie: Teriyaki z tuńczykiem.
  • Obecne zmartwienie: Kiedyś spotkał dzieciaka, który spojrzał na niego i zaczął płakać.
  • Kanji 鷲 (washi) w nazwisku Washio oznacza orzeł.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki