FANDOM

Stub2 Przepraszamy, ale ten artykuł to dopiero młody kruk.
Pomóż mu wzbić się w powietrze.
Yūtarō Kindaichi
Kindaichi anime
Kanji

金田一 勇太郎

Romaji

Kindaichi Yutarou

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

15

Wzrost

189.2 cm

Waga

74.3 kg

Urodziny

6. czerwca

Status profesjonalny
Zespół

Aobajōsai
Kitagawa Daīchi (kiedyś)

Pozycja

Środkowy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 1

Anime

Odcinek 1

Seiyū
Anime

Makoto Furukawa

Galeria

Yūtarō Kindaichi (金田一 勇太郎, Kindaichi Yutarou) jest pierwszorocznym w liceum Aobajōsai i środkowym zespołu piłki siatkowej. Uczył się w tym samym gimnazjum co Kageyama i należał do tej samej drużyny.

WyglądEdytuj

Yūtarō jest wysokim, szczupłym chłopakiem. Jest najwyższym członkiem drużyny. Ma czarne, postawione do góry włosy, które wydłużają jego twarz i dzięki którym dorobił się miana "rzepogłowego" - tak właśnie nazwał go Hinata spotkawszy go przed meczem sparingowym z Liceum Aobajōsai, ponieważ z ich spotkania z gimnazjum skojarzył tylko jego podłużną głowę. Na twarzy ma zwykle grymas, który nadaje mu jednak znudzony wyraz twarzy, a nie tak jak w przypadku Kageyamy przerażający.

Na boisku ma na sobie strój sportowy z numerem 12.

OsobowośćEdytuj

Wydaje się być bardzo upartym i lubiącym rywalizację chłopakiem. Sporo czasu zajęło mu przyznanie, że faktycznie Kageyama zmienił się od czasów gimnazjum. Nie przyjął jednak jego przeprosin i pozostał nie tyle jego rywalem, co nawet wrogiem. Wydaje się bardzo szanować i podziwiać starszych kolegów z obecnej drużyny, a szczególnie Oikawę.

HistoriaEdytuj

Kindaichi, jako członek drużyny gimnazjum Kitagawa Daīchi, brał udział w turnieju gimnazjalnym. Przed meczem z gimnazjum Yukigaoka na rozgrzewkę razem z zespołem wchodził wśród zagrzewających okrzyków. Po rozpoczęciu meczu stał z Kageyamą pod siatką i po udzielonych przez niego instrukcjach, zablokowali Hinatę.[1] Wspólnie z innymi członkami drużyny, dziwił się Kageyamie, że przy tak słabych przeciwnikach nadal bardzo poważnie podchodził do gry. Mecz zakończył się ich zwycięstwem z bardzo dużą różnicą punktów, jednak pomimo wygranej nie wyglądał jakby się cieszył. Później, razem z zespołem opuścili budynek sali gimnastycznej.

FabułaEdytuj

Karasuno kontra AobajōsaiEdytuj

1. rundaEdytuj

2. rundaEdytuj

3. rundaEdytuj

FinałEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Siła
                                 ☆           ☆
   3/5 Kindaichi wykres
Skok
                                 ☆           ☆
   3/5
Wytrzymałość
                                            ☆
   4/5
Intelekt
                      ☆           ☆           ☆
   2/5
Technika
                                 ☆           ☆
   3/5
Szybkość
                                 ☆           ☆
   3/5

Ogólne: 18/30

RelacjeEdytuj

Tōru OikawaEdytuj

Oikawa jest najbardziej szanowanym przez Kindaichi'ego zawodnikiem. Chłopak podziwia jest styl gry oraz umiejętności, jest dumny z tego, że może grać z nim w jednej drużynie. Kiedy raz został przez niego pochwalony, bardzo się spiął i podziękował mu za to w bardzo formalny sposób.

Tobio KageyamaEdytuj

Kindaichi wyraźnie nie lubi Kageyamy. Nie wiadomo, czy dobrze dogadywali się podczas pierwszej i drugiej klasy (choć często można ich było wtedy zobaczyć razem), jednak w trzeciej klasie, kiedy to "król" zaczął od kolegów z drużyny żądać zbyt wiele (jak np. dostosowanie się do jego szybkich wystaw, atak z jego niewiarygodnie wysokiej wystawy), Kindaichi i Kunimi poprosili trenera, żeby posadził go na ławce. Kiedy spotykają się przed meczem Karasuno-Aobajouhsai, Kindaichi jest zaskoczony faktem, że Kageyama został członkiem drużyny.

Akira KunimiEdytuj

Są kolegami z drużyny, grali razem już w gimnazjum. Wydaje się, że są przyjaciółmi, którzy spędzają i spędzali ze sobą sporo czasu. To oni podczas jednego z meczy w gimnazjum oskarżyli Kageyamę o wygórowane wymagania, a po meczu z Karasuno razem dyskutowali nad zachowaniem byłego kolegi z drużyny. Po spotkaniu Kindaichi'ego z Hinatą i Kageyamą, Kunimi uderzył go, gdy ten twierdził, że czuje się gorszy, co wyraźnie pokazuje, jak bliskie relacje ich łączą.

CytatyEdytuj

"Nie dogadywałem się z tobą już od początku! I to właśnie dlatego następnym razem wygram!"

— do Kageyamy

CiekawostkiEdytuj

  • Zgodnie ze stroną postaci 2. tomu:
    • Lubi pieczoną słodką kukurydzę.
    • Aktualne zmartwienie: dziewczyny w jego klasie mówią, że prezentuje się bardziej jak "chudy", a nie "wysoki".
  • Ryūnosuke Tanaka nazywa go "rzepogłowym", choć pseudonim ten nadał mu Shōyō Hinata.
  • W pierwszym sondażu popularności zajął 29. miejsce z 466 głosami.

OdniesieniaEdytuj

  1. Manga Haikyuu!!: Rozdział 1, strona 28

NawigacjaEdytuj