FANDOM

Yamato Sarukui
Yamato sarukui anime.png
Kanji

猿杙 大和

Romaji

Sarukui Yamato

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

181.5 cm

Waga

74.2 kg

Urodziny

2. sierpnia

Status profesjonalny
Zespół

Fukurōdani

Pozycja

Atakujący

Numer

3

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 81

Galeria

Yamato Sarukui (猿杙 大和, Sarukui Yamato) jest trzeciorocznym Akademii Fukurōdani i atakującym zespołu.

WyglądEdytuj

Chłopak ma krótkie, czarne, niezdarnie ułożone włosy. Jego twarz jest okrągła. Ma również okrągłe oczy i grube brwi. Jego najbardziej charakterystyczną cechą są jednak usta, które przypominają kocie i przez które wygląda, jakby się ciągle uśmiechał. W meczach gra z numerem 3.

OsobowośćEdytuj

Sarukui jest miłym i rozsądnym chłopakiem, który z uśmiechem na twarzy toleruje spadki nastroju Bokuto. Podobnie jak inni pociesza kapitana podczas gry i chwali go w razie potrzeby.

FabułaEdytuj

Trening w grupie Akademii FukurōdaniEdytuj

Akademia FukurōdaniEdytuj

Sarukui i reszta zespołu zostają pokazani, gdy trener Karasuno rozmawia z doradcą klubu o drużynach Grupy Akademii Fukurōdani.[1]

Liceum ShinzenEdytuj

Pierwszego dnia w Liceum Shinzen, drużyna Fukurōdani pierwszy mecz gra z Karasuno i wygrywa.

Przed meczem z Karasuno, ostatniego dnia obozu, Sarukui rozmawia z kolegami o przeciwnikach. Jest zdziwiony gdy zauważa, że mają więcej energii niż przypuszczał. Na początku meczu, po zmyłce Hinaty, Sarukui jest zły na Bokuto, który nauczył tego przeciwnika. Później chłopak pociesza kapitana, gdy ten psuje zagrywkę, jednak po zepsutym ataku Bokuto staje się przygnębiony, dlatego pozostali gracze muszą skupić się na grze bez asa. Mimo braku najsilniejszego członka, drużyna prowadzi wyrównaną grę, a Sarukui przejmuje inicjatywę w wykonywaniu ataków. Po wygraniu meczu, chłopak chwali asa za ostatni udany atak, który zapewnił im zwycięstwo.[2] Zadowolona drużyna schodzi z boiska.

Tego samego dnia, po południu, wszyscy uczestnicy obozu spotykają się na barbecue, a wieczorem żegnają się i wracają do swoich szkół.

UmiejętnościEdytuj

Siła
                                            ☆
   4/5 Sarukui wykres.png
Skok
                                            ☆
   4/5
Wytrzymałość
                                 ☆           ☆
   3/5
Intelekt
                                 ☆           ☆
   3/5
Technika
                                 ☆           ☆
   3/5
Szybkość
                      ☆           ☆           ☆
   2/5

Sarukui jest drugim atakującym drużyny Fukurōdani. Ataki chłopaka nie są tak silne jak Bokuto, jednak bywają bardzo skuteczne. Po tym jak Kōtarō stał się przygnębiony i nie grał z pozostałymi, Sarukui przejął inicjatywę wykonując kilka udanych ataków, dzięki którym zdobył punkty dla zespołu.

CiekawostkiEdytuj

  • Ulubione jedzenie: rzodkiewka.
  • Obecne zmartwienie: Ostatnio ktoś powiedział mu, że ma się przestać uśmiechać, choć wcale się nie uśmiechał.
  • Kanji 猿 (saru) w jego nazwisku oznacza małpa.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki