FANDOM

Yukitaka Izumi
Yukitaka izumi anime
Kanji

泉 行高

Romaji

Izumi Yukitaka

Status personalny
Płeć

Mężczyzna

Wiek

15

Status profesjonalny
Zespół

Yukigaoka (kiedyś)

Pierwsze wystąpienie
Manga

Rozdział 1

Anime

Odcinek 1

Seiyū
Vomic

Daichi Kanbara

Anime

Kyousuke Ikeda

Galeria

Yukitaka Izumi (泉 行高, Izumi Yukitaka) był kolegą Hinaty w gimnazjum Yukigaoka. Wtedy należał do klubu koszykówki.

WyglądEdytuj

Izumi

Yukitaka ma krótkie, jasnobrązowe włosy, oraz piegi na nosie i policzkach. Ma okrągłe, brązowe oczy i okrągłą twarz. Na koszulce stroju drużynowego koszykówki miał nr 7, a podczas meczu siatkówki nr 6.

OsobowośćEdytuj

Chłopak jest bardzo spokojną i przyjazną osobą. Yukitaka jest również dobrym kolegą, który wspierał Shōyō przez cały mecz z Kitaichi. Zachował spokój w momencie, gdy Kageyama zaczepił Hinatę i uspokajał także Sekimukaia.

HistoriaEdytuj

Yukitaka należał do klubu koszykówki i pewnego razu, podczas treningu, Shōyō prosił go, by wystawił mu kilka razy piłkę. Chłopak z obawy przed trenerem odmówił koledze i wrócił do treningu.

Jako uczniowie 3-go roku gimnazjum, Izumi, wspólnie z Hinatą i innymi uczniami, przyjechali na turniej gimnazjalny. Został namówiony do tego przez Shōyō, który potrzebował zawodników do drużyny. Po wejściu na salę gimnastyczną powiedział koledze, żeby wyjaśnił im o mają robić. Hinata napomknął o wygranej co zaskoczyło kolegów. Yukitaka zastanawiał się skąd bierze się taka pewność siebie u chłopaka.[1]

Przed rozgrzewką, każdy był zdenerwowany zbliżającym się meczem i wyglądem ich przeciwników. Gdy Shōyō zbyt długo przebywał w łazience, Izumi poszedł go poszukać i zastał go rozmawiającego z Tobio Kageyamą. Zauważył, że podejście chłopaka do gry jest zupełnie inne niż pozostałych graczy ich rywali.

Na sali, podczas rozgrzewki, Yukitaka tłumaczył Kōjiemu zadania rozgrywającego. Po chwili obie drużyny zostały wezwane do ustawienia się, a mecz rozpoczęła drużyna "Kitaichi". Izumi wystawił piłkę Hinacie po odbiorze Sekimukaia i pocieszał kolegę, gdy został zablokowany przez przeciwników. Podczas całego meczu wspierał Shōyō.[2]

W końcówce drugiego seta, Yukitaka chciał wystawić piłkę koledze, ale ta prześlizgując się po jego palcach poleciała w przeciwną stronę.[3] Pomimo tego Hinata wyskoczył zaskakując zespół i uderzył ją. Yukigaoka słabym wynikiem przegrali mecz. Gdy Shōyō stał nieruchomo na boisku, Izumi podszedł do niego i powiedział, że muszą się ustawić. Zaraz po tym uspokajał Kōjiego, który chciał się kłócić z przechodzącym po drugiej stronie siatki Kageyamą, za to co powiedział do Hinaty.

Później opuścili razem budynek, a Hinata, po rozmowie z Kageyamą, jeszcze raz podziękował kolegom.

Do zakończenia roku chłopcy spędzali razem czas, a po jego zakończeniu ich drogi się rozeszły.

FabułaEdytuj

Eliminacje Turnieju WiosennegoEdytuj

FinałEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Yukitaka w gimnazjum należał do klubu koszykówki, więc jego umiejętności w tym sporcie musiały być bardzo dobre. W meczu piłki siatkowej odgrywał rolę rozgrywającego i chociaż nie był w tym najlepszy, to potrafił dobrze wystawić Hinacie piłkę.

RelacjeEdytuj

Shouyou kouji yukitaka

Yukitaka, Shōyō i Kōji

Shōyō Hinata i Kōji SekimukaiEdytuj

W gimnazjum chłopacy trzymali się razem i byli dobrymi przyjaciółmi, którzy pomagali sobie w razie potrzeby. Yukitaka potrafił uspokoić kolegów i miał na nich dobry wpływ. Pomimo tego, że należeli do różnych klubów, zgodził się wziąć udział w turnieju piłki siarkowej, by Hinata mógł zagrać swój pierwszy mecz.

OdniesieniaEdytuj